Zajęcia fitness w SHAUSHA Sport Club Gliwice

Jeżeli interesują Cię konkretne zajęcia fitness w Gliwicach kliknij w ich nazwę w menu po lewej stronie, a od razu przeniesiemy Cię w miejsce na stronie, w którym znajduje się ich opis! Zapraszamy - Shausha Sport Club Fitness Gliwice!

Aktywna Ciąża

Ćwiczenia wykonywane w trakcie ciąży, których celem jest utrzymanie odpowiedniej siły mięśni stabilizujących kręgosłup, zapewnienie odpowiedniego napięcia mięśni i przygotowanie do porodu. Jest to trening wzmacniający siłę mięśniową, a także podtrzymujący sprawność układu krążenia i układu oddechowego.

Zajęcia prowadzi Ania

 

Mama + dziecko

Jeśli marzysz o sylwetce sprzed ciąży, chcesz wzmocnić i ujędrnić ciało, a także mieć swoją pociechę obok siebie podczas ćwiczeń, to ten trening jest właśnie dla Ciebie. Warunkiem rozpoczęcia ćwiczeń jest zakończenie okresu połogu oraz kontrola u ginekologa, dziecko powinno być po 3 miesiącu życia i powinno stabilnie trzymać główkę. Nie ma górnej granicy wieku dziecka.

Zajęcia prowadzi Ania

 

Aktywna Niedziela

Aktywna Niedziela to zajęcia spalające kalorie, pomagające utrzymać dobrą kondycję oraz wzmacniające wytrzymałość mięśni. Specjalnie opracowany zestaw ćwiczeń prowadzony przez Naszych trenerów spowoduje napływ energii na cały dzień oraz pozytywne samopoczucie.

Zajęcia prowadzone są przez kilku trenerów naprzemiennie.

 

BPU

BPU czyli w rozwinięciu Brzuch Pośladki Uda to ćwiczenia mają charakter wzmacniająco - kształtujący. Na treningach zwracamy szczególną uwagę na pracę szczególnie newralgicznych partii: mięśni brzucha, pośladków oraz ud. Zajęcia charakteryzują się dużą liczbą powtórzeń i długimi seriami zapewniającymi zgrabny brzuch, uda i pośladki. Ćwiczenia wykonuje się w pozycjach wysokich i niskich na matach. Koncentrują się one na dolnych partiach ciała - intensywnie modelują je, wyszczuplają, ujędrniają. W czasie zajęć wykorzystuje się wiele akcesoriów, tj. obciążniki, sztangi, gumy.

Zajęcia prowadzą EwelinaBłażej, Ola.

 

Easy Step

Easy Step to zajęcia dla osób początkujących, które nie ćwiczyły na stepie.  Instruktor podczas zajęć przekazuje informacje dotyczące prawidłowej techniki wchodzenia i schodzenia ze stepu. Zajęcia z użyciem platformy mają charakter wytrzymałościowo-siłowy, intensyfikujący spalanie TKANKI TŁUSZCZOWEJ. Poprawia się koordynacja oraz pamięć ruchowa. W połączeniu z zajęciami typu shape, efekt w postaci poprawy kondycji oraz sylwetki gwarantowany! (patrz czwartek godzina 18.00). Pozwól się zaprosić do przygody ze stepem. Uwaga, te zajęcia uzależniają . SPRAWDŹ TO!

Zajęcia prowadzi Błażej.

Fit Dance

Trening dla osób lubiących zajęcia taneczne i ćwiczenia wzmacniające. Połączenie tych dwóch form zajęciowych daje doskonałe rezulaty spalania kalorii poprzez zabawę.
Pierwsza część zajęć to choreografia taneczna al'a ZUMBA druga częć zajęć to ćwiczenia wzmacniające przy użyciu sprzętu. Zajęcia mające na celu redukcje tkanki tłuszczowej , wzmocnienie oraz ujędrnienie ciała. 
Trening fitness w Gliwicach polecany jest wszystkim paniom bez względu na wiek.

Zajęcia prowadzi Oliwia 

Fit Lady

Trening dla osób lubiących zajęcia o średniej i wysokiej  intensywności
Zajęcia mające na celu redukcje tkanki tłuszczowej , wzmocnienie oraz ujędrnienie dolnych partii ciała oraz modelowanie i kształtowanie sylwetki przy użyciu sprzętu fitness
Trening fitness w Gliwicach polecany jest wszystkim paniom bez względu na wiek.

Zajęcia prowadzi Ola

 

Full Body Workout

Przestronny trening wzmacniający i kształtujący całe ciało w jednej sesji treningowej. Podczas treningu fitness w Gliwicach stosujemy dodatkowy sprzęt (hantle, stepy, gumy) co zwiększa zaangażowanie mięśni głębokich. Mogą z niego korzystać osoby bardziej doświadczone oraz Ci którzy wracają do formy po dłuższej przerwie.
Pomoże zarówno w wyrzeźbieniu i wymodelowaniu sylwetki, jak i w poprawieniu kondycji czy spaleniu tkanki tłuszczowej.

Zajęcia prowadzi Oliwia.

 

JOGA

Zajęcia jogi to zajęcia wywodzące się z Indii, które prowadzą do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Podczas tych zajęć pracuje się nad własnym ciałem, umysłem oraz oddechem. Joga nie tylko wzmacnia ciało, kształtuje sylwetkę ale też poprawia samopoczucie i redukuje poziom stresu. Regularne uczęszczanie na jogę i wykonywanie asan - specjalnych pozycji wzmacnia i uelastycznia ciało, regeneruje i wycisza organizm. W naszym ośrodku prowadzimy specjalną odmianę hatha-jogi - Iyengara. Jest to metoda zapoczątkowana przez Bellura K.S. Iyengara, indyjskiego jogina, który urozmaicił zajęcia poprzez wprowadzenie różnych akcesoriów, takich jak maty, koce, paski, drewniane klocki, krzesła, liny, drabinki, liny, itd. Powoduje to stabilizacje pozycji wykonywanych w trakcie zajęć oraz większą dokładność.

Zajęcia prowadzi Arkadiusz Szydełko.

 

Kettle

Kettlebell jest to ciężarek wykonany z żelaza posiadający uchwyt. Wykorzystuje się go jako narzędzie do treningu siły, dynamiki oraz wytrzymałości. Kettlebell dzięki swojej budowie idealnie pozycjonuje środek ciężkości co powoduje wzrost stabilności i dynamiki podczas ćwiczeń. Treningi z kettebell są praktycznie dla wszystkich. Począwszy od zawodowych sportowców, poprzez osoby ćwiczące sporadycznie a skończywszy na tych którzy właśnie zaczynają przygodę ze sportem. Ćwiczymy w małych, kameralnych grupach. Zajęcia trwają 1 godzinę i odbywają się w każdą środę o godz. 18:00

Zajęcia prowadzi Marta.

 

Pilates

Forma ćwiczeń, która aktywizuje i modeluje całe ciało. Ćwiczenia koncentrują się wokół trzech elementów: rozciągania, naprężania i rozluźniania mięśni. Poprzez ćwiczenia stają się one bardziej elastyczne, a sylwetka smukła się. Pilates pomaga nam odzyskać prawidłową postawę ciała. Zajęcia prowadzone przy przygaszonym świetle oraz spokojniejszej muzyce.

Zajęcia prowadzi Sonia.

 

Pilates Flow

Prowadzony jest w rytm relaksującej muzyki i polega na wykonywaniu złożonych układów. Zajęcia porównywane są do tańca nowoczesnego przez finezję figur, płynne ruchy. Pilates flow skupia się na angażowaniu mięśni głębokich brzucha. Cały trening przyczyni się do wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowywania, nadając im ładny i atrakcyjny kształt. Odciążeniu ulegnie także kręgosłup oraz plecy, Twoja postawa będzie bardziej prawidłowa.

Zajęcia prowadzi Ania Pałubiak.

 

Piloxing

PILOXING® SSP to innowacyjny i interdyscyplinarny program fitness łączący następujące formy: boks, pilates i taniec. Zajęcia składają się z rozgrzewki, części głównej, podczas której wykonujemy kolejno kombinacje bokserskie, statyczne ćwiczenia pilates oraz proste choreografie taneczne. Dzięki temu każdy uczestnik zajęć ma możliwość podczas jednostki treningowej poczuć się SLEEK (powabnie), SEXY (seksownie) i POWERFULL pełnym siły i energii. Na zakończenie wykonuje się ćwiczenia wzmacniające na matach ukierunkowane głównie na pracę mięśni pośladkowych , ud i brzucha.

Zajęcia prowadzi Karina.

 

Projekt Forma

Zajęcia mające na celu utrzymanie lub wyrobienie kondycji.

Zajęcia prowadzi Ola.

 

Projekt Lato

Zajęcia przygotowujące nasze ciało do nadchodzącego lata. Intensywne ćwiczenia aerobowe przeplatane z ćwiczeniami wzmacniającymi, które modelują i wysmuklają naszą sylwetkę. Zajęcia polegające na spaleniu nadmiaru tkanki tłuszczowej oraz zredukowaniu "pomarańczowej skórki". Jeżeli chcesz zadbać o swoje ciało i być w końcu zadowolona ze swojej figury te zajęcia fitness w Gliwicach są właśnie dla ciebie!

Zajęcia prowadzi Ewelina.

 

Runmageddon

Planujesz udział w najbardziej mordeczym treningu z przeszkodami w Polsce? Świetnie trafiłeś! Wielokrotna uczestniczka takich biegów mi.in. 120-kilometrowego biegu OCR po Saharze Ewelina Zielińska przygotuje Twoje ciało kondycyjnie, wytrzymałościowo i nauczy Cię technik pokonywania przeszkód w biegach ekstremalnych. Nie będziesz miał sobie równych!

Trening prowadzi Ewelina.

 

Sztangi

Trening z wykorzystaniem sztang o zróżnicowanym obciążeniu. Ma wpływ na poprawę wydolności organizmu, wzrost wytrzymałości i siły mięśni bez wzrostu ich obwodów, utratę tkanki tłuszczowej oraz przeciwdziała osteoporozie. Nie zawiera choreografii. Zajęcia zarówno dla kobiet jak i mężczyzn.

Zajęcia prowadzi Ewelina.

 

Tabata

Tabata, czyli czterominutowy interwałowy trening metaboliczny, w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu "podkręca" metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia wykonywane 2 lub 3 razy w tygodniu w szybkim czasie pozwalają osiągnąć szczytową formę.
 

Zajęcia prowadzi Ola i Oliwia.

 

Trening wzmacniający z TRX

Przestronny trening wzmacniający w podwieszeniu z wykorzystaniem taśm TRX kształtujący całe ciało w jednej sesji treningowej. Poprzez zaangażowanie mięśni głębokich zwiększamy stabilizację swojego ciała. Mogą z niego korzystać osoby bardziej doświadczone oraz Ci którzy wracają do formy po dłuższej przerwie.
Pomoże zarówno w wyrzeźbieniu i wymodelowaniu sylwetki, jak i w poprawieniu kondycji czy spaleniu tkanki tłuszczowej.

Zajęcia prowadzi Dawid.

 

TRX

Trening w zawieszeniu to coraz popularniejsza metoda wysiłkowa gdzie trenujący wykorzystuje obciążenie własnego ciała. Trening z użyciem taśm trx  jest dla każdego i może być bardziej kondycyjny lub siłowy. Trx pozwala w bezpieczny sposób wykonywać setki różnorodnych ćwiczeń, dzięki którym poprawiny swoją siłę, wytrzymałość, mobilność, równowagę. Dzięki możliwości samodzielnego wyboru poziomu zaawansowania można dostosować trening do swoich potrzeb.

Zajęcia prowadzą trenerzy.

 

Turbo Spalanie

Trening aerobowy, zajęcie o dużej intensywności, lekcja TURBO spalanie rozpoczyna się od interwałowych ćwiczeń CARDIO w połączeniu z zestawieniem ćwiczeń modelujących całą sylwetkę, jeżeli chcesz szybko wyszczuplić i wyrzeźbić sylwetkę zajęcia TURBO SPALANIE są dla Ciebie – to więcej niż zwykłe zajęcia fitness.

Zajęcia prowadzi Oliwia.

 

Zdrowy Kręgosłup

Zdrowy kręgosłup to zajęcia profilaktyczne oraz zdrowotne pomagające wzmocnić szkielet mięśniowy, poprawić sylwetkę oraz zniwelować schorzenia wywołane na przykład długotrwałą pracą przy komputerze. Poprzez świadomą pracę ciałem dążymy do wypracowania nawyku prawidłowej postawy, wzmacniamy mięśnie, poprawiamy gibkość, elastyczność i mobilność. To zajęcia odpowiednie dla każdego, niezależnie od wieku.

Zajęcia prowadzi Ania Pałubiak i Ania Marciniak.