REGULAMIN KLUBU
I SPRAWY ORGANIZACYJNE I PORZĄDKOWE
Wstęp do klubu możliwy jest tylko i wyłącznie po zapoznaniu się i akceptacji niniejszego regulaminu. Każdy klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią regulaminu i do stosowania się do jego postanowień. Uznaje się, że każda osoba, która weszła na teren klubu, zapoznała się z regulaminem i zobowiązała się do jego przestrzegania.
Korzystający z usług świadczonych na terenie SSC zobowiązani są do – zachowania, które w żaden sposób nie zagraża bezpieczeństwu ich i innych osób; – przestrzegania ogólnie przyjętych norm zachowania; – powstrzymywania się od działań mogących utrudnić lub zakłócić korzystanie z usług SSC innym użytkownikom; – zgłoszenia się w recepcji i przedstawienia KARTY KLUBOWEJ każdorazowo przy wejściu; – zapoznania się z zasadami uczestnictwa w poszczególnych zajęciach przed ich rozpoczęciem; -przestrzegania zasad użytkowania wyposażenia, określonych w regulaminach szczegółowych dla każdej sekcji SSC; – przechowywania rzeczy osobistych w szafkach udostępnionych na czas pobytu w SSC; – zgłaszania wnoszonych na teren SSC przedmiotów wartościowych; – noszenie odpowiedniego ubioru i obuwia stosownie do danej dyscypliny; – przestrzegania czystości; – podporządkowania się zarządzeniom SSC; – stosowania się do zaleceń personelu SSC; – terminowego dokonywania wpłat.
Na terenie SSC obowiązuje bezwzględny ZAKAZ: – palenia tytoniu za co grozi kara finansowa 300 zł nałożona przez pracownika recepcji SSC; – spożywania napojów alkoholowych; – wnoszenia szklanych naczyń z napojami; – samodzielnego regulowania wszelkich urządzeń technicznych, – użytkowania urządzeń, przyrządów i przyborów niezgodnie z ich przeznaczeniem; – prowadzenia rozmów przez telefon komórkowy w pomieszczeniach do ćwiczeń oraz strefie wellness. Na terenie klubu SCC obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt do budynku;
Na terenie SSC znajdują się szafki dostępne dla Członków Klubu w celu przechowywania tam ich osobistych rzeczy (z wyłączeniem pieniędzy oraz innych wartościowych przedmiotów) podczas pobytu w Klubie. SSC nie ponosi odpowiedzialności za pieniądze oraz rzeczy wartościowe pozostawione na terenie SSC.
Wszystkie rzeczy wydane przez SSC, a użytkowane przez członków SSC, są własnością SSC.
SSC nie ponosi odpowiedzialności za szkody Członków SSC powstałe na skutek nieprzestrzegania przez nich niniejszego REGULAMINU.
Za szkody na mieniu oraz szkody na osobie SSC odpowiada wobec Członków na zasadach ogólnych.
Członkowie są odpowiedzialni za upewnienie się, że korzystają we właściwy sposób z urządzeń i/lub wyposażenia SSC. W razie jakichkolwiek wątpliwości, co do sposobu ich użycia, przed ich użyciem Członek ma obowiązek skonsultować się z jednym z przedstawicieli SSC.
Dyrekcja SSC może odmówić prawa wstępu na swój teren osobom, których zachowanie lub ubiór uzna za nieodpowiedni.
Członkowie SSC odpowiadają za wszystkie szkody wyrządzone w wyniku nieprzestrzegania REGULAMINU lub nie stosowania się do poleceń personelu.
Osoby w stanie wskazującym na spożycie alkoholu bądź innych środków odurzających nie mają prawa wstępu do SSC.
Osoby zachowujące się w sposób nieodpowiedni mogą być wyproszone z SSC i pozbawione członkostwa.
SSC zastrzega sobie prawo, po wcześniejszym powiadomieniu do zamknięcia obiektu z powodu prowadzonych prac remontowych, czy też innej przyczyny związanej z jego funkcjonowaniem. Opłata za ten okres nie jest pobierana.
SSC ma prawo do istotnych zmian REGULAMINU. Każdorazowo obowiązują postanowienia REGULAMINU wystawionego w obiekcie .
KARTY KLUBOWE
Dokumentem uprawniającym do korzystania z usług świadczonych przez SSC jest imienna KARTA KLUBOWA wraz ze zdjęciem w systemie.
KARTĄ może posługiwać się wyłącznie Członek SSC. W przypadku stwierdzenia odstąpienia jej innej osobie, KARTA zostanie zatrzymana, a Członek SSC może zostać pozbawiony członkostwa. W razie wątpliwości, czy KARTA należy do właściwej osoby, obsługa SSC ma prawo do sprawdzenia dokumentu tożsamości.W przypadku zgubienia KARTY należy niezwłocznie o tym fakcie powiadomić recepcję SSC. Koszt wystawienia nowej karty to 10zł. Posiadanie karty przez klubowicza SSC jest obowiązkowe. Kaucja za KARTĘ wynosi 10zł. Członek Klubu za oddanie karty otrzymuje zwrot kaucji.
Przed każdrorazowym korzystaniem z usług świadczonych przez SSC Członek jest zobowiązany do zeskanowania swojej karty na bramce z czytnikiem kart przy schodach prowadzących na pierwsze piętro oraz obowiązkowego skorzystania z szatni. Nie ma możliwości przejścia przez bramkę skanując kartę innej osoby. Za przekroczenie bramki w sposób niedozwolony ( pod ramieniem kołowrotka lub posługując się kartą innej osoby) grozi kara finansowa 300 zł nałożona przez pracownika recepcji SSC.
DZIECI CZŁONKÓW SSC
Dzieci i młodzież do 16 lat mogą przebywać na terenie SSC: – na zajęciach zorganizowanych pod opieką instruktora/trenera; – indywidualnie pod opieką rodzica/opiekuna lub samodzielnie w przypadku pisemnej zgody na samodzielne przebywanie nieletniego i korzystanie z usług SSC dokonanej w recepcji klubu przez Rodzica/Opiekuna prawnego nieletmiego.
SSC nie ponosi odpowiedzialności za dzieci pozostawione bez opieki.
II REGULAMIN KORTÓW DO SQUASHA
Rezerwacje kortów oraz treningów indywidualnych z trenerem squash: – Odwołanie rezerwacji kortów oraz treningów indywidualnych – w przypadku odwołania rezerwacji, należy to zrobić wyłącznie online na stronie www.shausha.pl 24 godziny przed terminem gry – nie zachowując wymaganego czasu, po kontakcie z recepcją klubu, jeśli dany kort uda się zarezerwować na kogoś innego to klubowicz nie będzie obciążony opłatą. W przypadku nieodwołania i niepojawienia się w klubie, klubowicz zobowiązany jest do opłacenia pełnej kwoty za kort przez stronę www lub w recepcji klubu- nieuregulowanie tej płatności wiąże się z utratą możliwości korzystania z usług SCC.
Na kortach mogą przebywać tylko osoby grające. Na korcie singlowym (max. 3), na korcie deblowym (max. 4), w czystym obuwiu na jasnej, kauczukowej podeszwie, które nie pozostawia śladów na podłodze. Zabroniona jest gra w butach z brudzącymi podeszwami, gdyż zostawiają one ślady trudne do usunięcia. Członkowie posiadający brudne obuwie lub obuwie z podeszwą rysującą powierzchnię parkietu zostaną poproszeni o opuszczenie kortu co wiąże się z uiszczeniem opłaty za zarezerwowany kort. W razie dokonania uszkodzeń zostaną obciążeni dodatkową opłatą ustaloną przez Dyrekcję klubu.
Członek wynajmujący kort osobiście odpowiada za zachowanie współpartnerów, dbałość o powierzone wyposażenie, sposób korzystania z szatni, łazienek zgodnie z ich przeznaczeniem i ogólnymi zasadami kultury i dobrego wychowania.
Gracze korzystają z kortu na własną odpowiedzialność z uwzględnieniem wszystkich zasad bezpieczeństwa.
Po zakończeniu godziny, w przypadku gdy dany kort jest wolny, można przedłużyć grę za dodatkową opłatą.
Grający zobowiązuje się do zachowania porządku i nie wnoszenie jedzenia i picia na korty.
Członkowie użytkujący sprzęt lub urządzenia, należące do Klubu, ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wyrządzone szkody. Za wypożyczone rakiety w przypadku złamania lub zaginięcia odpowiedzialność materialna wynosi 50% wartości nowej rakiety.
Za osoby niepełnoletnie odpowiedzialność materialną ponoszą rodzice lub opiekunowie.
Dzieci do lat 16 zobowiązane są do noszenia okularów ochronnych i rozgrzewkę przed grą w celu uniknięcia kontuzji.
Z oferty SSC mogą korzystać osoby bez przeciwwskazań zdrowotnych.
Wysokość opłat za korzystanie z kortu wynika z tabeli opłat, która znajduje się w recepcji i na stronie.
Turnieje organizowane na kortach odbywają się w oparciu o odrębne regulaminy.
III REGULAMIN HALI TENISOWEJ
Korty powinny być wykorzystywane zgodnie z przeznaczeniem do gier singlowych, deblowych oraz nauki gry w tenisa.
Rezerwacje kortów oraz treningów indywidualnych z trenerem tenisa: – rezerwacji kortów oraz treningów indywidualnych można dokonywać w recepcji w godzinach jej urzędowania, osobiście, telefonicznie, internetowo poprzez Panel Klienta na stronie www.shausha.pl. – dokonując rezerwacji należy podać imię i nazwisko oraz numer telefonu w razie kontaktu; Rezerwacji stałych można dokonać jedynie w recepcji klubu.
Odwołanie rezerwacji kortów oraz treningów indywidualnych: – w przypadku odwołania rezerwacji, należy to zrobić wyłącznie online na stronie 48 godzin przed terminem gry; W przypadku nieodwołania i niepojawienia się w klubie, klubowicz zobowiązany jest do opłacenia pełnej kwoty za kort przez stronę www lub w recepcji klubu- nieuregulowanie tej płatności wiąże się z utratą możliwości korzystania z usług SCC.
Osobom posiadającym ważny karnet po prawidłowym odwołaniu rezerwacji online 48 godzin wcześniej, przysługuje możliwość odegrania godziny tenisa w innym terminie pod warunkiem dostępności kortów w tej samej grupie cenowej lub tańszej.
Po przyjściu do SSC należy zameldować się w recepcji i okazać kartę członkowską.
Z oferty SSC mogą korzystać osoby bez przeciwskazań zdrowotnych. Osoba chcąca korzystać z kortów do tenisa powinna zasięgnąć opinii lekarza w celu stwierdzenia braku przeciwskazań dla wykonywanych ćwiczeń;
Na kortach mogą przebywać tylko osoby grające (max. 4 na jednym korcie), w czystym obuwiu na przystosowanych do tenisa podeszwach;
Zabroniona jest gra w butach z brudzącymi podeszwami, gdyż pozostawiają one ślady trudne do usunięcia. Członkowie posiadający brudne obuwie zostaną poproszeni o opuszczenie kortu, co wiąże się z uiszczeniem opłaty za zarezerwowany kort. W razie dokonania uszkodzeń zostaną obciążeni dodatkową opłatą ustaloną przez Dyrekcję klubu; Użytkownicy korzystający z kortów mogą korzystać z szatni i natrysków.
Na korcie obowiązuje zachowanie porządku, ciszy, spokoju i czystości;
Zabrania się niszczenia i przestawiania sprzętu, urządzeń i wyposażenia na terenie obiektu. Członek wynajmujący kort osobiście odpowiada za zachowanie współpartnerów, dbałość o powierzone wyposażenie, sposób korzystania z szatni, łazienek zgodnie z ich przeznaczeniem i ogólnymi zasadami kultury i dobrego wychowania;
Gracze korzystają z kortu na własną odpowiedzialność z uwzględnieniem wszystkich zasad bezpieczeństwa;
Po zakończeniu godziny, w przypadku gdy dany kort jest wolny, można przedłużyć grę za dodatkową opłatą:
Grający zobowiązuje się do zachowania porządku i niewnoszenia jedzenia i napojów za wyjątkiem plastikowych i zamykanych opakowań.
Członkowie użytkujący sprzęt lub urządzenia, należący do Klubu, ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wyrządzone szkody. Za wypożyczenie rakiety w przypadku złamania lub zaginięcia odpowiedzialność materialna wynosi 50% wartości nowej rakiety;
Za osoby niepełnoletnie odpowiedzialność materialną ponoszą rodzice lub opiekunowie;
Karnety wystawiane są imienne i nie mogą być wykorzystywane przez inne osoby;
Wysokość opłat za korzystanie z kortu wynika z cennika, który znajduje się w recepcji i na stronie;
Turnieje organizowane na kortach odbywają się w oparciu o odrębne regulaminy;
Zabrania się wchodzenia i przebywania na terenie obiektu osobom będącym pod wpływem alkoholu, narkotyków lub podobnie działających środków odurzających lub psychotropowych;
Użytkownicy obiektu zobowiązani są do korzystania z kortów w sposób odpowiedzialny niepowodujący zagrożenia dla zdrowia własnego i pozostałych osób oraz stosowania się do poleceń zarządzających i służb porządkowych;
Poniesione szkody, urazy oraz kontuzje wynikłe w trakcie korzystania z kortu użytkownik zobowiązany jest zgłosić na recepcji niezwłocznie po ich zaistnieniu.
Każdorazowy przypadek naruszenia niniejszego regulaminu skutkuje niezwłocznym usunięciem z kortów bez prawa zwrotu pieniędzy, a wobec sprawcy naruszenia może zostać orzeczony przez dyrekcję obiektu czasowy lub całkowity zakaz wstępu.
IV REGULAMIN SIŁOWNI /FITNESS
Osoby korzystające z siłowni SSC zobowiązane są do zapoznania się i przestrzegania regulaminu siłowni/fitness, a także do kulturalnego zachowania.
Z siłowni/fitness mogą korzystać osoby, które są klubowiczami lub posiadają ważny karnet, którym może posługiwać się tylko jego właściciel.
Po przyjściu do siłowni/fitness należy zameldować się w recepcji i okazać kartę członkowską, lub karnet.
Do uczestnictwa w ćwiczeniach konieczny jest strój sportowy, a przede wszystkim obuwie zmienne z czystą podeszwą.
Osoba chcąca korzystać z siłowni/fitness powinna zasięgnąć opinii lekarza w celu stwierdzenia braku przeciwwskazań dla wykonywanych ćwiczeń.
W przypadku złego samopoczucia, urazów, kontuzji, wszelkich problemów zdrowotnych oraz ciąży należy poinformować o tym instruktora/trenera, gdyż instruktor/trener ani klub nie ponoszą odpowiedzialności za wypadki, kontuzje i utratę zdrowia na zajęciach.
Zabrania się uczestnictwa w ćwiczeniach po spożyciu jakiejkolwiek dawki alkoholu lub innych środków odurzających oraz w przypadku złego samopoczucia.
Wskazana jest asekuracja podczas ćwiczenia – wyciskanie leżąc.
Każda osoba korzystająca ze sprzętu na siłowni, a w szczególności z wolnych ciężarów, hantli, sztang i talerzy odnosi na właściwe miejsce używane podczas ćwiczeń przedmioty.
SSC nie ponosi odpowiedzialności za wypadki będące wynikiem niestosowania się do programu i instrukcji zalecanych przez trenera bądź obsługę.
Dzieci poniżej 16. roku życia mają zakaz wstępu na siłownię/fitness bez pełnoletniego opiekuna, instruktora, który będzie sprawował indywidualną opiekę oraz dbał o bezpieczeństwo nieletniego. Obowiązkiem prawnego opiekuna jest pisemna zgoda na samodzielne przebywanie nieletniego i korzystanie z usług SSC.
Klient ma obowiązek posiadać ze sobą osobisty ręcznik, w celu położenia go na przyrządach do ćwiczeń na siłowni lub matach na zajęciach fitness. Osoby nieposiadające ręcznika mogą wypożyczyć lub kupić ręcznik w recepcji.
Zabrania się korzystającym z siłowni przestawiania urządzeń treningowych oraz wprowadzania regulacji, które mogą zagrażać bezpieczeństwu użytkowników.
Klub zastrzega sobie prawo do zmiany planu zajęć fitness, zmiany instruktora, oraz likwidacji grup i redukcji liczby godzin zajęć fitness.
Korzystający oświadcza, iż jego stan zdrowia pozwala mu na udział w zajęciach prowadzonych w klubie Shausha Sport Club na własną odpowiedzialność.
V REZERWACJA NA ZAJĘCIA FITNESS
Rezerwacje na zajęcia fitness gwarantują miejsce na zajęciach i decydują o kolejności osób wpuszczanych na salę. Zapisów można dokonywać internetowo na stronie www.shausha.pl poprzez Panel Klienta, nowe osoby proszone są o zapisywanie się telefonicznie.
Zajęcia można odwołać bez żadnych konsekwencji do 3h przed ich rozpoczęciem.
Nieodwołanie rezerwacji lub nieterminowe odwołanie powoduje:
* klienci posiadający karnety ilościowe fitness będą obciążeni opłatą w wysokości 35zł;
* klienci posiadający karnety OPEN będą obciążeni opłatą w wysokości 35zł;
* klienci, którzy posiadają karty Benefit Systems (Multisport), FitProfit, Medicover Sport, PZU Sport będą obciążeni opłatą w wysokości 35zł.
Na zajęcia można zapisywać się z tygodniowym wyprzedzeniem.
Jeśli w przeciągu ostatniego miesiąca nie odwołasz 3 rezerwacji na zajęcia fitness w terminie to system nałoży tygodniową blokadę, uniemożliwiającą dokonywania zapisów na zajęcia w tym okresie.
Uczestnik jest zobowiązany do punktualnego wejścia na salę zajęć grupowych. Ze względów bezpieczeństwa instruktor zajęć grupowych może poprosić spóźnioną osobę o opuszczenie sali. Jeśli instruktor wyrazi zgodę na dołączenie do zajęć, osoba może pozostać na zajęciach grupowych na własną odpowiedzialność.
W przypadku spóźnienia na zajęcia Klient traci gwarancję miejsca w grupie pomimo rezerwacji, ponieważ jego miejsce mogło zostać udostępnione klientom z listy rezerwowej.
Osoba spóźniona może dołączyć do grupy po czasie rozpoczęcia zajęć tylko w przypadku wolnych miejsc, oraz za zgodą instruktora fitness.
W przypadku frekwencji na zajęciach fitness mniejszej niż 5 osób zajęcia mogą zostać odwołane najpóźniej na 2h przed rozpoczęciem zajęć.
Członkowie Klubu, posiadający karty będące własnością Shausha Sport Club oraz osoby korzystające z usług Klubu na podstawie Umowy Partnerskiej (karty Benefit, Medicover Sport, Fit Profit, PZU Sport) mogą uczestniczyć w zajęciach grupowych w oparciu o wcześniej dokonaną rezerwację. Rezerwację można dokonywać max 7 dni do przodu.
Osoby, które nie dokonały rezerwacji miejsc będą wpuszczane na zajęcia według kolejności przyjścia oraz w miarę wolnych miejsc na zajęciach.
O wpuszczeniu na salę zajęć grupowych Członków Klubu, którzy nie dokonali rezerwacji miejsca lub znajdują się na liście rezerwowej, decydują wyłącznie pracownicy recepcji Klubu (nie Instruktor).
W przypadku wątpliwości Instruktora co do zgodności ilości osób na sali zajęć grupowych z ilością osób zapisanych na zajęcia, Instruktor uprawniony jest pobrania z recepcji listy z zapisami i zweryfikowania tożsamości osób przebywających na sali, z jednoczesną możliwością zażądania opuszczenia sali przez osoby, które na liście się nie znajdują.
Członek Klubu, będący na zajęciach grupowych po raz pierwszy, jest zobowiązany przed rozpoczęciem zajęć grupowych do poinformowania o tym fakcie Instruktora.
VI REGULAMIN SAUNY I POKOJU WYPOCZYNKOWEGO
Sauna fińska, infrared, taras zewnętrzny oraz całe saunarium solankowe i strefa jacuzii jest integralną częścią SSC i obowiązują w nim przepisy regulaminu ogólnego, oraz regulaminu korzystania z sauny i strefy jacuzii.
Do sauny wejdź w ręczniku po wzięciu prysznica i wytarciu się do sucha.
Na początek usiądź na niższej ławce. Potem przejdź na wyższą.
Siadaj na ręczniku lub prześcieradle kąpielowym (w saunie i na leżakach).
Nie wolno polewać wodą kamieni pieca. Grozi to bowiem zniszczeniem grzałek.
Po wyjściu z sauny obowiązkowo należy schłodzić się pod zimnym prysznicem (woda nie musi być lodowata). Wtedy skóra się „zamknie”.
Cykle wygrzewania się i schładzania można powtarzać wielokrotnie.
Zimną kąpiel najlepiej stosować na koniec „saunowania”.
W leżakowni oraz na tarasie zewnętrznym i dbaj o przestrzeń intymną innych użytkowników – bezwzględnie okrywaj się ręcznikiem, zachowuj ciszę, nie używaj telefonu komórkowego i dbaj o czystość.
Szczegółowe zasady korzystania określa regulamin znajdujący się przed wejściem do sauny.
VII REGULAMIN KORZYSTANIA Z JACUZZI
Jacuzzi, czyli wanna z hydromasażem, przeznaczone jest do celów relaksacyjnych, regeneracyjnych oraz leczniczych. Korzystanie z jacuzzi oraz wanny schładzającej dozwolone jest wyłącznie w odpowiednim stroju kąpielowym. Jednocześnie z jacuzzi może korzystać maksymalnie pięć osób. Z urządzenia mogą korzystać wyłącznie osoby, które ukończyły 16. rok życia.
Ze względów bezpieczeństwa i higieny każda osoba przed wejściem do jacuzzi zobowiązana jest do dokładnego umycia ciała pod prysznicem, z użyciem mydła. Do jacuzzi należy wchodzić i wychodzić wyłącznie od strony schodów, zachowując szczególną ostrożność i ustępując pierwszeństwa osobom wychodzącym. Przed wejściem należy również zdjąć obuwie basenowe.
Kąpiel w jacuzzi powinna odbywać się jedynie w pozycji siedzącej. Zabronione jest nurkowanie, skakanie do wody oraz bieganie wokół wanny z hydromasażem. Zaleca się, aby jednorazowe korzystanie z jacuzzi nie przekraczało 20 minut. Po kąpieli wskazane jest zrobienie sobie kilkuminutowej przerwy na odpoczynek. Temperatura wody w jacuzzi powinna wynosić od 32 do 34 stopni Celsjusza.
Zabrania się dolewania do wody jakichkolwiek substancji, w tym olejków, soli, pianek, kosmetyków czy innych środków chemicznych. W jacuzzi nie wolno spożywać alkoholu, środków odurzających, jedzenia ani napojów. Niedopuszczalne jest również stwarzanie zagrożenia dla innych użytkowników, w tym wpychanie ich do wody lub podtapianie.
Z jacuzzi nie mogą korzystać osoby znajdujące się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających. Osoby z niepełnosprawnościami mogą korzystać z urządzenia jedynie pod opieką dorosłego opiekuna. Osoby cierpiące na choroby serca, schorzenia układu krążenia, nadciśnienie, kobiety w ciąży oraz dzieci powinny wcześniej skonsultować się z lekarzem przed przystąpieniem do kąpieli. Zaleca się także powstrzymanie od korzystania z jacuzzi bezpośrednio po obfitym posiłku.
W przypadku wystąpienia niepokojących objawów, takich jak zawroty głowy, osłabienie czy nagły spadek ciśnienia, należy natychmiast opuścić jacuzzi. Klub SSC nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne skutki zdrowotne wynikające z nieprzestrzegania niniejszego regulaminu, ani za korzystanie z jacuzzi przez osoby z przeciwwskazaniami zdrowotnymi bez wcześniejszej konsultacji lekarskiej.
Wszelkie uwagi dotyczące funkcjonowania jacuzzi oraz zgłoszenia przypadków naruszenia regulaminu należy kierować do recepcji klubu.
VIII REGULAMIN PARKINGU
Nie ma możliwości pozostawienia samochodu na parkingu poza godzinami otwarcia klubu.
Parking na terenie obiektu jest niestrzeżony. Za pozostawione samochody w godzinach funkcjonowania klub nie ponosi odpowiedzialności.
XI KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych (dalej „RODO”) informuję, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pani Ewa Cebula z siedzibą przy ul. Sosnowa 2, 42-677 Szałsza:
Ma Pani/Pan prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych oraz prawo przenoszenia danych. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli Pani/Pana dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
Dane będą przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy zawartej z Administratorem, dokonania niezbędnych rozliczeń w związku z jej zawarciem, wszelkich rezerwacji oraz wykonania nakładanych na Administratora obowiązków prawnych;
Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich brak może skutkować niemożnością zawarcia umowy, utworzenia rezerwacji lub korzystania z innych usług wymagających podanie danych.
- zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a* jest wyrażona zgoda na ich przetwarzanie,
- zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b* w zakresie niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy,
- zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c* w zakresie niezbędnym wykonania nakładanych na Administratora obowiązków prawnych
- zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f* w zakresie prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na zapewnieniu niezbędnych rozliczeń w związku z zawartą umową;
W zakresie, w jakim dane przetwarzane są na podstawie Pani/Pana odrębnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Pozostanie to jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed jej cofnięciem;
Odbiorcami danych osobowych będą: banki, operatorzy płatności, podmioty wspierające procesy księgowe i prawne oraz podmioty świadczące IT, w tym hostingu;
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres świadczenia usługi oraz czas konieczny do wykazania prawidłowego jej wykonania, a także wynikający z innych przepisów np. podatkowych; Przysługuje Pani/Panu sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych osobowych, jeżeli Administrator przetwarza dane osobowe: 1. na potrzeby marketingu bezpośredniego; takiego sprzeciwu nie trzeba uzasadniać; 2. na podstawie innych prawnie uzasadnionych interesów Administratora; taki sprzeciw wymaga uzasadniania Pani/Pana szczególną sytuacją.