fitness gliwice

Zajęcia gimnastyczne

Grafik zajęć

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela
09.00
ZDROWE CIAŁO BODYART
09.00
10.00
Gabi
Zdrowy Kręgosłup
09.00
10.00
Gabi
FIT LADY
09.00
10.00
Ola
Turbo Spalanie
09.00
10.00
Oliwia
10.00
Zumba Dance
10.00
11.00
Oliwia
11.00
12.00
13.00
14.00
15.00
16.00
17.00
BPU
17.00
18.00
Kasia
BPU
17.00
18.00
Kasia
18.00
Zumba Dance
18.00
19.00
Oliwia
ZDROWE CIAŁO BODYART
18.00
19.00
Gabi
Zumba Dance
18.00
19.00
Oliwia
Zdrowy Kręgosłup
18.00
19.00
Gabi
FAT BURNING
18.00
19.00
Ola
19.00
Sztangi
19.00
20.00
Oliwia
Tabata + brzuch
19.00
20.00
Ola
Fat Killer
19.00
20.00
Oliwia
Projekt Forma
19.00
20.00
Ola
Trening z Rafałem/BPU
19.00
20.00
Rafał
20.00
Zdrowy Kręgosłup
20.00
21.00
Oliwia
Power Pilates
20.00
21.00
Kasia
ZDROWE CIAŁO BODYART
20.00
21.00
Gabi
Power Pilates
20.00
21.00
Kasia
ZDROWE CIAŁO BODYART
20.00
21.00
Gabi

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

Sobota

No zajęcia available!

OPIS ZAJĘĆ

ZUMBA DANCE

Trening dla osób lubiących zajęcia taneczne i ćwiczenia wzmacniające. Połączenie tych dwóch form zajęciowych daje doskonałe rezulaty spalania kalorii poprzez zabawę. Pierwsza część zajęć to choreografia taneczna al’a ZUMBA druga częć zajęć to ćwiczenia wzmacniające przy użyciu sprzętu. Zajęcia mające na celu redukcje tkanki tłuszczowej, wzmocnienie oraz ujędrnienie ciała. Trening fitness w Gliwicach polecany jest wszystkim paniom bez względu na wiek.

 

SZTANGI

Trening z wykorzystaniem sztang o zróżnicowanym obciążeniu. Ma wpływ na poprawę wydolności organizmu, wzrost wytrzymałości i siły mięśni bez wzrostu ich obwodów, utratę tkanki tłuszczowej oraz przeciwdziała osteoporozie. Nie zawiera choreografii. Zajęcia zarówno dla kobiet jak i mężczyzn.

 

TRENING Z BŁAŻEJEM/BPU

BPU czyli w rozwinięciu Brzuch Pośladki Uda to ćwiczenia mają charakter wzmacniająco – kształtujący. Na treningach zwracamy szczególną uwagę na pracę szczególnie newralgicznych partii: mięśni brzucha, pośladków oraz ud. Zajęcia charakteryzują się dużą liczbą powtórzeń i długimi seriami zapewniającymi zgrabny brzuch, uda i pośladki. Ćwiczenia wykonuje się w pozycjach wysokich i niskich na matach. Koncentrują się one na dolnych partiach ciała – intensywnie modelują je, wyszczuplają, ujędrniają. W czasie zajęć wykorzystuje się wiele akcesoriów, tj. obciążniki, sztangi, gumy.

 

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zdrowy Kręgosłup to profilaktyczne zajęcia zdrowotne przeznaczone dla osób w każdym wieku, niezależnie od kondycji i poziomu wyćwiczenia, ze szczególnym wskazaniem na osoby o siedziącym trybie pracy oraz te, którym doskwierają bóle kręgosłupa lędźwiowego. Trening ma na celu redukcję bólu pleców, wzmocnienie szkieletu mięśniowego, poprawienie sylwetki oraz zniwelowanie schorzeń wywołanych na przykład długotrwałą pracą przy komputerze. Zajęcia te wykształtują u Ciebie nawyk trzymania poprawnej postawy ciała oraz zredukują przykurcze mięśniowe odpowiedzialne za bóle kręgosłupa lędźwiowego. Ból kręgosłupa, ból lędźwi lub tak zwane „korzonki” to co raz częstszy problem w obecnych czasach, dlatego warto profilaktycznie zadbać o plecy i zredukować ryzyko ich wystąpienia poprzez ćwiczenia wzmacniające mięśnie głębokie.

 

ZDROWE CIAŁO BODYART

Bodyart to połączenie treningu i relaksu, oraz wykorzystanie funkcji poszczególnych mięśni ludzkiego ciała. Każde z ćwiczeń jest wykonywane świadomie w wolnym tempie, stąd ciało doświadcza dostatecznej ilości czasu, by przeciwstawić się negatywnie obciążającym je lub zbyt szybkim, nieświadomie wykonywanym ruchom, a tym samym pozbywa się się i eliminuje dawne, nieprawidłowe nawyki ruchowe. W porównaniu do klasycznego treningu siłowego, nacisk nie jest kładziony na jedną konkretną grupę mięśniową, ale koncentruje się na ciele jako całości. System ćwiczeń doskonały dla współczesnego, zabieganego i zapracowanego człowieka, który poza ćwiczeniami pragnie odnaleźć spokój wewnętrzny. W treningu wykorzystujemy ćwiczenia siły, świadomości, terapeutyczne oraz inspirowane jogą.

 

PILATES+JOGA

Jeśli tylko odczuwasz następstwa nieprawidłowych nawyków, pragniesz wzmocnić i uelastycznić swoje ciało bądź po prostu szukasz zajęć które w sposób bezpieczny pomogą Ci wysmuklić sylwetkę, zajęcia pilates+joga powinny na stałe zagościć w Twoim dzienniku. Zajęcia obejmują ćwiczenia wzmacniające, stabilizujące, rozluźniające i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe. Ćwiczenia są proste, spokojne ale dokładne. W efekcie regularnych treningów możemy spodziewać się poprawy ogólnego stanu zdrowia, wzmocnienia, wysmuklenia oraz uelastycznienia całej sylwetki. Z zajęć pilates+joga wyjdziesz zrelaksowany i pewny efektów swojej pracy. Ciepła i pełna zaangażowania atmosfera na zajęciach gwarantowana!

 

TABATA + BRZUCH

Tabata, czyli trening składający się z czterominutowych bloków ćwiczeń i minutowych przerw to interwałowy trening metaboliczny, w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu „podkręca” metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia wykonywane są w 20-sekundowych odcinkach czasowych, podczas których wykonujemy jak największą ilość powtórzeń z jednoczesnym zachowaniem poprawności techniki. Ze względu na swoją intensywność trening zalecany jest osobom, które nie są na początku swojej przygody treningowej.

 

FAT KILLER

Zajęcia o wysokiej intensywności, po których przy pomocy przyspieszonego metabolizmu organizm jeszcze długo spala nadprogramowe kalorie. Trening oparty jest na interwałach czyli sekwencji naprzemiennych ćwiczeń (30 sekund) i przerw (15 sekund). Fat Killer podzielony jest na 3 zestawy ćwiczeń: uda + pośladki, górna partia ciała, brzuch + core. W ramach każdego zestawu wykonywane jest 5 ćwiczeń po 3 serie.

 

BPU

BPU czyli w rozwinięciu Brzuch Pośladki Uda to ćwiczenia mające charakter wzmacniająco – kształtujący. Na treningach zwracamy uwagę na pracę szczególnie newralgicznych partii: mięśni brzucha, pośladków oraz ud. Zajęcia charakteryzują się dużą liczbą powtórzeń i długimi seriami zapewniającymi zgrabny brzuch, uda i pośladki. Ćwiczenia wykonuje się w pozycjach wysokich i niskich na matach. Koncentrują się one na dolnych partiach ciała – intensywnie modelują je, wyszczuplają, ujędrniają. W czasie zajęć wykorzystuje się wiele akcesoriów, tj. obciążniki, sztangi, gumy.

 

TURBO SPALANIE

Turbo spalanie to zestaw ćwiczeń interwałowych, które ukierunkowane są na przyspieszenie redukcji tkanki tłuszczowej. Opiera się na przeplataniu ćwiczeń dynamicznych i wzmacniających, dzięki czemu można spalić dużą ilość kalorii, zbudować wytrzymałość mięśniową, poprawić kondycję oraz wydolność organizmu. Turbo spalanie pomaga w wyrzeźbieniu i ujędrnieniu ciała. Trening ten angażuje wszystkie grupy mięśni, dzięki czemu jest niezwykle skutecznym narzędziem poprawiającym zarówno sylwetkę, jak i wydolność oraz samopoczucie. Stosowanie metody interwałowej używanej w tym treningu wzmacnia również układ krążenia oraz układ oddechowy.

 

PROJEKT LATO

Zajęcia przygotowujące nasze ciało do nadchodzącego lata. Intensywne ćwiczenia aerobowe przeplatane z ćwiczeniami wzmacniającymi, które modelują i wysmuklają naszą sylwetkę. Zajęcia polegające na spaleniu nadmiaru tkanki tłuszczowej oraz zredukowaniu „pomarańczowej skórki”. Jeżeli chcesz zadbać o swoje ciało i być w końcu zadowolona ze swojej figury te zajęcia fitness w Gliwicach są właśnie dla ciebie!

 

PROJEKT FORMA

Zajęcia przygotowujące nasze ciało do nadchodzącego lata. Intensywne ćwiczenia aerobowe przeplatane z
ćwiczeniami wzmacniającymi, które modelują i wysmuklają naszą sylwetkę. Zajęcia polegające na spaleniu
nadmiaru tkanki tłuszczowej oraz zredukowaniu "pomarańczowej skórki". Jeżeli chcesz zadbać o swoje ciało i być w końcu zadowolona ze swojej figury te zajęcia fitness w Gliwicach są właśnie dla ciebie!

 

FIT LADY

Fit Lady to zajęcia dla pań, dzięki którym będą one w stanie szybko wymodelować swoją
sylwetkę i dolne partie ciała – ćwiczenia o średniej i dużej intensywności.

 

FULL BODY WORKOUT

Full Body Workout to trening siłowy całego ciała. Polega na takim doborze ćwiczeń, aby podczas jednej sesji treningowej pobudzić do pracy wszystkie najważniejsze partie mięśniowe, wzmocnić je i ukształtować. Trening doskonałe kształtuje i wysmukla sylwetkę. Sprawdzi się zarówno wtedy, kiedy celem jest utrata kilogramów, jak również wtedy, kiedy zależy nam na ukształtowaniu i wzmocnieniu ciała. Stosowanie dodatkowego sprzętu (stepy, hantle, gumy oporowe) zwiększa zaangażowanie mięśni głębokich, dzięki czemu trening jest bardziej efektywny.

 

BODYSHAPE

Jeśli pragniesz wysmuklić i wyrzeźbić sylwetkę zajęcia bodyshape są dla Ciebie. Celem treningu bodyshape jest kształtowanie całego ciała, ze szczególnym zwróceniem uwagi na newralgiczne partie, czyli uda, pośladki, brzuch i ramiona. Na zajęciach poznasz też proste ćwiczenia spalające i pobudzające metabolizm. Regularne, różnorodne i bezpieczne treningi bodyshape pod okiem Kingi pomogą Ci wyrzeźbić i ujędrnić sylwetkę oraz zredukować zbędne kilogramy.

Dla posiadaczy kart

fitness
fitness gliwice shausha

BEZ DOPŁAT

Close
About