Image Alt

Mama + dziecko

Mama + dziecko

Zajęcia Aktywna Mama rozpoczynają się od 02.01.2019, obowiązują zapisy! 726 773 353

Aktywna Mama

Jeśli marzysz o sylwetce sprzed ciąży, chcesz wzmocnić i ujędrnić ciało, a także mieć swoją pociechę obok siebie podczas ćwiczeń, to ten trening jest właśnie dla Ciebie. Pierwsze miesiące po porodzie są kluczowe dla powrotu do formy.

Warunkiem rozpoczęcia ćwiczeń jest zakończenie okresu połogu oraz kontrola u ginekologa, dziecko powinno być po 3 miesiącu życia i powinno stabilnie trzymać główkę.

Co zyskasz?

– przyspieszysz powrót do formy po porodzie
– spędzisz czas w gronie innych mam
– zredukujesz stres związany z nową rolą
– wzmocnisz i ustabilizujesz mięśnie aktywne w trakcie ciąży i porodu
– poprawisz swoje samopoczucie

Czas trwania 45min
Spalone kalorie 200-300kcal
Rodzaj zajęć wzmacniające, spokojne
Efekty powrót do formy po porodzie
Poziom trudności łatwy, dla kobiet po porodzie

Zajęcia prowadzi

Ania Pałubiak

Trener personalny, Instruktor fitnessu, Licencjonwana instruktorka „aktywne 9 miesięcy“. Aktywna przez całą ciążę. Nieustannie podnosząca swoje kwalifikację poprzez udziały w różnych kursach, szkoleniach i konwencjach fitness.
Close
About